صفحه اصلی / هاست لینوکس حرفه ای

  • مجموعه فناوری هاست میهن ارقام گستر در سال ۱۳۹۶ به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پیموده است . همواره اهداف مدیران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا به سراسر کشور می باشد.
  • هم اکنون این مجموعه شامل ۶ واحد جداگانه خدمات وب، خدمات اینترنت، تولید نرم افزار، طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری، طراحی و چاپ، واردات نوت بوک می باشد و با گردآوری این بخشها تحت نامی یکسان سعی در ارائه کامل خدمات IT به سازمان ها و نهادهای دولتی، شرکتهای خصوصی و اشخاص دارد.
  • بالا بردن کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا، امری نیست که به طور اتفاقی حاصل گردد. دیدگاه بلندمدت در تحقیق، تولید، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی ما در کار است، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای مجموعه سرورپارس تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است .
  • هاست میهن به عنوان بخش خدمات وب شرکت هاست میهن در راه اندازی سرویسهای مرتبط با اینترنت به زبان فارسی، ضمن بهره گیری از فن آوری روز و با تکیه بر تجربه و تخصص مدیران خود، مفتخر به ارایه طیف وسیعی از خدمات اینترنتی است و با هدف توسعه این سرویس ها و به روز رسانی علمی آنها با شتاب بالایی به سمت آینده گام بر می دارد. سرورپارس نماینده رسمی شرکتها و سازمانهای معتبر عرضه کننده نام های اینترنتی است و با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود در زمینه ثبت دامنه، همه تلاش خود را در جهت حفاظت از هویت اینترنتی مشتریان خود و عرضه خدمات با کیفیت به آنها معطوف کرده است. همچنین هاست میهن خدمات هاستینگ خود را در دو پهنه لینوکس و ویندوز ارائه می دهد و صاحب تجربیات ارزشمندی در ارائه خدمات هاستینگ در این دو سیستم عامل می باشد.
  • میزبانی وب، ثبت دامین و خدمات جانبی آن، از فعالیتهای اصلی سرورپارس می باشد که با ارایه خدمات ۲۴ ساعته فنی به چندین هزار وب سایت فارسی به عنوان یک کارنامه موفق، هاست میهن را در بین شرکتهای برتر ارایه کننده خدمات میزبانی (هاستینگ) در ایران قرار داده است. میزبانی علمی، پشتیبانی فنی، انتخاب بهترین دیتاسنتر ها با بستر مخابراتی بسیار قوی و بهره گیری از فن آوری روز دنیا در این زمینه، رمز موفقیت شرکت در این فعالیت بوده است. امید است که از تجربه و تخصصمان برای یافتن بهترین نتیجه بهره گیریم.
  • نحوه تماس و برخورد مناسب یکی از بزرگترین اصول هاست میهن می باشد. شما می توانید به راحتی و۲۴ ساعته از ارسال درخواست پشتیبانی ، گفتگوی آنلاین و تلفن با کارشناسان سرور پارس تماس حاصل نمایید. متوسط زمان پاسخگویی به تیکت ها حدود نیم ساعت می باشد.
  • خوشنامی و سابقه طولانی ۱۰ ساله شرکت سرورپارس ارقام گستر به عنوان مالک ۱۰۰% نام تجاری سرورپارس و همچنین وجود مشتریان سازمانی و دولتی بسیار روی سرور های ما طی سالهای اخیر آسایش خیال کاربران را به همراه داشته و دارد.
  • کلیه سرور های هاستینگ هاست میهن در هر موقعیت جغرافیانی و مکانی که قرار داشته باشند با تضمین آپتایم بالای ۹۹ درصد ارائه می گردند.این امر در مورد سرور های ایران این شرکت نیز صادق می باشد.

     

  • ما در هاست میهن در مورد سرویس های خود به طور کامل مطمئن هستیم و سرویس های خود را با کیفیت بالا و پشتیبانی مناسب ارائه میکنیم. با توجه به شرایطی که برای کاربران به وجود آورده ایم اگر همچنان شما تا ۷ روز از سرویس های هاست و میزبانی وب ما راضی نباشید ، با ذکر دلیل و علت امکان بازگشت هزینه وجود دارد. توجه : شرایط و فراگرد فسخ معامله و بازگشت هزینه تا هفت روز و فقط به موجب مواد ۳۷ و ۳۸ قانون تجارت اکترونیک ممکن میباشد و خارج از آن به هیچ وجه امکان بازگشت هزینه وجود ندارد(لطفا جهت مشاهده متن قانون تجارت الکترونیکی کلیک کنید). شرایط بازگشت هزینه در سه مورد زیر خلاصه میشود: عدم سوء استفاده از سرویس های ارائه شده در طول این دوره در هنگام عودت مبلغ هزینه کارمزد پرداخت آنلاین + هزینه کارمزد انتقال مبلغ به حساب شما و در صورت عدم وجود مشکل فنی غیر قابل حل مبلغ ۵۰۰۰ تومان به عنوان هزینه راه اندازی سرویس کسر و مابقی مبلغ بین ۷ تا ۱۰ روز کاری پس از طی مراحل حسابداری به حساب شما واریز خواهد شد. امکان بازگشت هزینه فقط در پلان های معمولی وجود داشته و در پلان های ویژه که به مناسبت های مختلف ارائه میشود امکان بازگشت وجه وجود ندارد. در صورتی که از سرویس های ما راضی نبودید لطفاً حتما با ما درمیان بگذارید، برای درخواست بازگرداندن هزینه از طریق کنترل پانل کاربری اقدام نمایید.شایان ذکر می باشد که در صورتی که دلیل شما برای بازگشت هزینه برای تیم سرورپارس قانع کننده نباشد مبلغ واریزی شما به هیج وجه بازگشت نخواهد شد.
  • هاست میهن برخلاف بسیاری از شرکتهای میزبانی License نرم افزارهای نصب شده بر روی سرور را خریداری نموده است بنابراین همیشه قابلیت استفاده از آخرین نسخه آنها وجود دارد این امر نقش به سزایی در بالا بردن امنیت سرور ایفا می کند.
  • از آنجا که امنیت جایگاه و اهمیت ویژه ای در ارائه سرویس های هاستینگ دارد ، سرور پارس نهایت تلاش خود را در جهت ارائه سرویسی مطمئن و امن می نماید . استفاده از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری و سوئیچ های شخصی از جمله اقدامات هاست میهن در این جهت می باشد. همچنین هاست میهن برای کلیه وب سایت ها Isolated Application Pool را ارائه نموده است.

     

     

  • دیتا سنتر (محل نگهداری سرورها) نقشی مستقیم و تاثیر بسیار بالایی در کیفیت سرویس دهی به سایتها دارد اتصال به بک بون OC192 موجب بالا بودن سرعت دسترسی سایتها می شود همچنین اتصال به ۶ بک بون دیگر باعث بالا رفتن زمان دسترسی به سایتها (Uptime) می شود علاوه بر این موارد مواردی که در بخش شبکه سرور پارس به آن اشاره شده است امنیت و کیفیت شبکه را تضمین می نماید.
  • استفاده از سخت‌افزار مخصوص سرور موجب افزایش پایداری و طول عمر سرورها و همچنین کاهش احتمال بروز مشکلات سخت افزاری و کاهش قطعی‌های احتمالی سرورهاست. سرور پارس از سرورهای قدرتمند HP و Dellجهت سرویس دهی استفاده می کند.
  • سفارش شما در هاست میهن پس از پرداخت آنلاین به طور خودکار و آنی ایجاد خواهد شد و کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شما ارسال می گردد.
  • کلیه سرویسها توسط نرم افزارهای مانیتورینگ خودکار از چندین نقطه در دنیا به صورت مداوم در حال تست و مانیتور هستند در صورت بروز اختلال در هر سرویس بلافاصله مدیران سرورها از طریق ایمیل و sms از حادثه مطلع و جهت رفع مشکل دست به کار خواهند شد.
  • هاست میهن برای سرویس دهی از سرویس شرکت دیگری استفاده نمی کند بلکه خود مالک سرورهای خود بوده کلیه سرور ها در یکی از بزرگترین دیتا سنترهای دنیا به نام Savvis نگهداری می شود ما کنترل کامل بر روی سرورها داشته و همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل سخت افزاری این مشکل توسط کارشناسان دیتاسنتر در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع خواهد شد. ضمنا بکاپ کلیه اطلاعات در کانادا نیز نگهداری می شود.
  • در صورت بروز مشکل سخت افزاری روی هارد دیسک های سرور که منجر به تعویض هارد دیسک شود جای هیچگونه نگرانی نیست ما همواره چندین نسخه پشتیبان از کلیه اطلاعات شامل فایلها پایگاه های داده و ایمیلها را بر روی هارد دیسکهای پشتیبان نگهداری می کنیم.
  • همه سرور ها درهاست میهن دارای حداقل دو هارددیسک جهت نگهداری و بازگشت سریع اطلاعات می باشند. این عمل اگرچه هزینه سنگینی را به شرکت وارد می سازد اما باعث می شود تا در هنگام بروز حوادثی نظیر سوختن هارددیسک ، پس از نصب مجدد سیستم عامل ، اطلاعات به سرعت بازیابی شوند و سرویس شما دارای کمترین زمان قطعی باشد.
  • هاست میهن علاوه بر کنترل پنل میزبانی وب به هر کاربر یک کنترل پنل جامع برای مدیریت تمامی سرویسهای خود ارائه می دهد. در این کنترل پنل می توان از وضعیت کلیه سرویسهای خریداری شده مطلع شد و تاریخ پایان هر کدام را مشاهده کرد و به راحتی می توان آنها را مدیریت نمود همچنین با توجه به ثبت سوابق کاربران می توان به راحتی یک سرویس جدید را تهیه نمود و یا سرویسها را تمدید کرد.